טיפים לפתיחת דוכן
טיפים לפתיחת דוכן
למי מתאים לפתוח דוכן ביריד\קניון\פסטיבל?
בירידים של חברת יוניברסל-מוש הפקת ירידים ניתן לפגוש מגוון רחב של מציגים: יזמים, אמני עבודת יד, ציירים, פסלים, יבואנים, ממציאים, יצרנים, מעצבי מוצרים ואף בעלי חנויות
מה היתרונות בפתיחת דוכן ביריד\פסטיבל\קניון?
- ע"י הצבת דוכן בקניון ניתן לבחון כדאיות שוק למוצרים חדשים בסיכון מופחת, לא צריך לחתום על חוזים ארוכי טווח ולהיכנס להשקעות גדולות. ניתן להציב דוכן למס' פעמים בלבד על מנת לבדוק כדאיות
- המפגש עם הצרכנים הוא מיידי וישיר (וכך גם התגובות שבעל הדוכן מקבל)
- אחוז רכישות האימפולס (דחף) גבוה מאוד
- חשיפה לקהל רב ומגוון אשר נחשף לאווירת הקניות הקיימת
- עלות ההקמה פחותה ביחס לדרכי שיווק אחרות
אילו מוצרים מתאימים למכירה בדוכן בקניון\פסטיבל\יריד?
· מוצרים ייחודיים ש"לא ניתן למצוא בשום מקום אחר"
· מוצרי אומנות ועבודת יד מסוגים שונים
· מוצרי אימפולס – מוצרים שההחלטה האם לקנות אותם היא קצרה מאוד
· מתנות
· מוצרים עונתיים (עונות השנה, חגים וכו')
· מוצרים "מותאמים אישית" - המיוצרים בדוכן לפי דרישת הלקוח (לדוגמה: שלט לבית עם שם משפחתו של הלקוח)
בהצלחה לכולם!